Nazorg: wij blijven leerlingen graag zien!

Wij doen er alles aan om een goede band op te bouwen met onze leerlingen. Wij blijven beschikbaar, ook als een leerling na de tijd bij ons begint op een nieuwe school of in een baan. Gewoon even kletsen, mee naar de nieuwe school, of luisteren en helpen als het niet lekker loopt: nazorg is altijd maatwerk.

Heeft een leerling een goede klik met een of meer leerkrachten van onze school? Dan stimuleren we dat zij contactgegevens uitwisselen, zodat een jongere makkelijk contact kan opnemen als er ‘later’ iets is waarbij we kunnen helpen. Natuurlijk zijn we ook via het algemene telefoonnummer bereikbaar. Jongeren zijn zelf aan zet: natuurlijk hoeft contact niet, maar het kan altijd.

Contact? Bel door de week naar (0544) 394 320 of mail sgharreveld@aloysiusstichting.nl.